پرسپولیس زلزله

 

  • حقیقی:دوست دارم که به پرسپولیس بروم و به دنبال قهرمانی باشم
  • هافبک ملي پوش فجرسپاسي گفت: دوست ندارم در تيمي که براي بقاء مي جنگد بازي کنم و خواستار جدايي از فجر سپاسي هستم.

     

    رضاحقيقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: با شرايطي که فجر سپاسي دارد امسال هم مانند سال گذشته بايد براي بقاء در ليگ بجنگيم و دوست ندارم در اين تيم بمانم و مي خواهم به تيمي بروم که براي قهرماني بازي کند.

    وي ادامه داد:‌ خيلي دوست داشتم که به پرسپوليس بروم و با توجه به بازيکناني که جذب شده به دنبال قهرماني باشم.

    حقيقي تصريح کرد: فعلاً که پرسپوليس پا پس کشيده و به ساير گزينه هايي که خواهان من هستند فکر کرده و طي جلسه اي که اين هفته خواهم داشت تکليفم مشخص مي شود.

    وي خاطر نشان کرد: تيم هاي خواهان من حاضرند پول رضايتنامه من را بدهند اما نه به اندازه اي که مسئولان فجرسپاسي براي پرسپوليس تعيين کرده اند و اگر هنوز هم مبلغ 500 ميليون تومان را براي رضايت نامه بخواهند هيچ تيمي آن را پرداخت نمي کند

     


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: